F'

Nu har jag vart och tränat! fotbollsträning alltså, sjukt chill haha. vi spelade match hela träningen.
aja iallfall. efter skolan åkte jag och linn hem till mig, vi slappade, kollade på tv och sånt. och sen bakade vi muffins. :)
nu sitter jag och kollar på CSI Miami med mami. ska ta något och äta snart tror jag och sen en kvällsfika. två muffins och varm choklad hihi, bara för att jag fryser ärslet av mig typ. sitter precis vid den vid-öppna balkong dörren, kuuuuuuuuuul.
orkar inte hämta kameran nu, så ni får inga bilder, kanske senare ikväll..
PUUUUUSSAAAAAAAAAR
bild tagen för några dagar sen. vi gillar att blogg.se's bildkvalité suger också... =)

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0