N ' Vi kommer spy :(

Hej sötnosar!
Som ni vet skulle jag ju träffa Ylva, så sitter här hemma hos mig nu.
Vi tjockar oss med lösgodis för typ fyrtio kronor.
Sitter jag lyssnar på musik just nu , ska typ kolla lite på tv och sånt.
Gud vilken underbar kväll vi har haft hittils, vilka minnen alltså.
Ylvas tröja åkte ner lite mycket, sen så skulle jag öppna dörren, så råkade jag gå in i den och så massa mera, haha.
Jag vet att ingen förstår, men det är grym humor.

Aja , ha det bäst !



Emilie Jag och Theodor, bara för att den kvällen var G R Y M  M E D  S T O R A  B O K S T Ä V E R !


Kommentarer
kommenterat har: emilie

va fan bäst då :D <333

haha ja fattar faktiskt (a) <33

2010-10-09 @ 21:17:21

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0