N ' SOMMAR ELLER VINTER, GE MIG NUUUUUUUUU !

Gud vad kallt det börjar bli!
Jag vill inte ha regn och slask, jag vill ha super varm sommar eller super härlig vit vinter med riktig snö.
Jag vill ha jul eller sommar helt enkelt.
Sommarlov och jullov året runt blir bra, tack!
Ursh, jag har verkligen tröttnat på mellanvädret, super kallt och massa regn och slask.
Tråkigt grått och äckligt väder.
Jag har precis ätit och Elsa drog för kanske en timme sen.
Nu ska jag bara ta det lungt, skriva lite på svenska läxan och sen måste jag ju se paradise hotel , linn är ju med :).
Förlåt för dålig kvalitet på bilderna, men webben på den här datorn suger verkligen.
GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANSBLOGG !

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0