N ' Norea Ahonen har gått med i gruppen ' vi som bara säger jag älskar dig och menar det '

Underbar kväll med Ylva älskling!
Fyfan va kul vi har haft, obeskrivligt!
Först var vi hemma hos henne och gjorde inget, sen drog vi ut, köpte glass och satt och snackade.
(Musiken ur högtalarna)
'' Im a scat man skibabopbadopboptralalla ''
Ylva :
- Alla kommer ju tro att vi är helt borta som ba, scat man, tralalala ''
Hahha, gud va kul det var!
Sen såg vi ett träd med Mun , öron , ögon och näsa, fan va vi skrek..
Haha, och när vi ringde han, fyfan humor!
Sen skulle vi äta middag, och mitt när hennes mamma berättar något, börjar jag och Ylva as garva, och verkligen asgarva åt något, så hennes mamma och pappa trodde att vi var helt borta.
Haha, tänk er att man sitter och ber för en flaga, haha, shiiiiiiiiit va kul!
Sen åt vi glass och så drog jag hem.






FYFAN VAD VI HAR MINNEN ALLTSÅ!
Jag älskar dig, Ylva Ahlqvist Ahonen ♥



Kommentarer
kommenterat har: keilin -kommenterer tilbake!

kjempe fine bilder! :)

2010-10-23 @ 22:16:21
URL: http://keeeilinmathers.blogg.no

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0