N ' MIN KLASS = KÄRLEK !

Det första jag tänkte nu var, dethär kommer bli ett långt inlägg.
VÄRT ATT LÄSA ALLT!
Rubriken stämmer väl, min klass är så himla skön!
Alla mina älsklings tjejer - ahhaha , omg våran humor!
Fredrik är så jävla skön , totte så jävla random och alla andra killar, haha !
Haha, först springer jag in i väggen på väg från bilden, sen går fredrik in i ett bord när han snackar med mig och Ylva på matten , gud va kul det var!
Sen efterskolan, haha vi verkligen flumade sönder, hahaha gud det går inte att förklara.
Om jag säger såhär , det första alex sa när han såg oss var :
- Är ni överdrivet fulla..? :D
Haha, ni förstår.
Sen skulle jag och Ylva dra hem och hämta grejer, för vi och Elsa ska sova över hos Emilie ikväll.
Så först tar vi 20:an en station, Sen 7:an en station, sen 6:an en station, och sen 21:an hem.
Nolife.
Nu ska jag packa, ska dra hem till Emilie om ett tag.
Det kommer bli grymt!
Sen imorgon blir det dom, och sen ska man till fredrik.
BILDBEVIS ! - första snön -
Jag tog kort innan det började snöa mycket, så det är bara lite som syns på bilderna.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0