N ' FOTBOLL ? ♥

Godmorgon sötnosar!
Idag ska jag och Shuliette dra hem till Ylva efter skolan, och sen dra på fotbollsträningen.
Jag och Ylva ska ' prova ' på idag, VP97.
Hon har spelat i typ tre år innan och jag i två år, faktiskt i VP97, och hon i typ knivsta.
Skulle varit med Sissela idag, men eftersom jag har träning idag blev det inget.
Imorgon ska jag träffa FANNYWAHLUND, saknad som bara den! ♥
Veckan är as skön, inga läxor eller prov, älskat ' eller va ?
Men nu måste jag skynda mig, ska ta bussen med Ylva snart, ha det bättre en mig!
Haha diggar bilden starkt, bara för att min mobil är sönder (Y)
Btw, igår efter träningen så drog Jag och Ylva till gränsplanerna,
och alla lampor släcktes och det var bara vi och Två killar till där,
så vi körde fotboll med dom, haha men dom kände tydligen Ylvas
syras kompis kompis, haha krångligt..

Kommentarer
kommenterat har: Ylva <3

Norea , jag har spelat i mindre än ett år , hahah ;d <333

2010-10-27 @ 20:32:02
URL: http://emilieochylvas.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0