F' TACK MAMI!

Vaknade ungefär halv elva av att mamma ringde och frågade om jag ville komma ner på stan & fika, när jag kom ner så hade hon köpt en ny jacka till mig! Den är suuuper mysig och allt, gud så glad jag blev. Sen gick vi runt till olika affärer och köpte lite saker som jag behöver, bilder och sånt kommer i ett nytt inlägg senare. Var ju på landslagskampen igår, eller vad det nu hette med rakel, ingrid, lovisa, sofia, emma, lucy och marika. :) var super mysigt! Plus att Sverige vann (mot Norge) med 3-2! I början trodde jag verkligen att Norge skulle vinna, dom hade typ värsta proffsmålvakten! Hur sjukt grymma som helst. Sverige var också jättebra, speciellt nummer 5 & 17. Norge ledde ju med 2-0 när det var kanske 25 minuter kvar eller något, sen bytte dom in 17 som gjorde två mål. ;)
Träffade lite fint folk där också, och tog massa bilder. Spelade in typ 5-6 filmer också, det kommer upp senare!
Hinner inte lägga upp bilderna nu, för jag ska åka till Gräsö om typ en halvtimme, så måste packa och sånt. Mottagningen där suger, så bilderna kanske kommer imorgon istället.
puss :*
ignorera att jag ser ut som ett jävla troll nu också, tack :D

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0