F' orkar inte vara seriös, mohahahha

LINN ÄR COOOOOOOOOLAST :D om F' Svar på tal:
hej fanny och norea ;)
jag läser eran blogg (y) hurra för mig.
det går inte att kommentera på vanliga grejen ;s
HAHAHA. skriv att jag kom till dig idag fanny.
jag har tråkigt , sååå uppdatera eran blogg (Y) :DD 
puss på er ♥

linnwetterlöw på tiunda 7A ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST ♥
HAHAHAAHHA LINN FÖR DET FÖRSTA, JAG ÄR COOLAST DU KOMMER SEN :))))))
jag vet vi ska fixa det så hurra för oss, täähähäh :D
okej, så alla vet:
LINN VA HOS MIG IGÅR, COOLT VA?!
haha jag har nolife, är sjuk idag igen..
men iaf, linn ringde mig igår, ja ba men du kan ju komma hiiiiit? :d
ah o sen så hade vi jäääättekul, hah vi åt pasta :')
men bajsbajs, förlåt för att jag är ovanligt "mogen" nu men iaf
ikväll ska jag på träningeeeen :D fast jag kanske inte är med, men iaf.
nu ska jag fixa en design till karin, sen ska jag lägga upp alla bilder som jag har lovat ganska länge nu haha
igår uppdaterade jag inte, för jag orkade inte.
haha okej, nu ska jag avsluta innan jag blir helt jävla kaputt typ
PUSSARRR

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0