F' mcdonalds cup imorgon! :D

Hej sötisar! Förlåt för sugig uppdatering från min sida idag, men har faktiskt inte hunnit..:o
När vi slutade gick jag till a-huset och träffade massa, sen drog jag, silvia, martin, niklas, ramtin, anton och allan in och satt och snackade, sen drog typ alla förutom allan till stenhagen, åt kebab på capri, alla utom jag haha (a) sen drog vi till niklas och gjorde typ ingenting haha. Sen åkte jag hem, ner på stan och handlade det sista till cupen. och sen till palermo och åt. Kom hem för kanske 1-1½ timme sen, har precis packat klart. Ska nog sova nu, annars kommer jag inte orka upp imorgon.. samling 06.50...
det är några läskiga snubbar som är på gatan och ropar "fannyyy!!" förresten, asläskigt ju :(
har inga bilder just nu, har rensat datorn. men kommer antagligen massa efter mcdonalds cupen. ;)
kommer förresten inte kunna uppdatera på cupen, kanske en mobil blogg på kvällen eller så om jag kommer ihåg.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0