F' I'M NOT A STOP ALONG THE WAY, I'M THE DESTINATION.

Hej allihopa! Vaknade för ungefär en halvtimme sen, har legat i sängen och drygat haha. Fortfarande sjuk så jag skippade träningen imorse, stannar nog bara hemma idag, orkar inte göra något annat typ. Ska kolla på lite kläder och sånt, tills mamma kommer hem för hon har lovat mig en massa. :D
juste, ska kanske få en ny mobil också, men vet inte vilken av dom här jag ska välja..:
1. sony ericsson x1
verkar helt grym och allt, har aldrig hört ngt dåligt om den heller.
2. sony ericsson k810i cyber shot
jag älskar mobiler med vanlig knappsats, + att den här har bra kamera. men den ser ut som värsta tegelstenen..
3. LG gw 520 röd
tangentbords mobiler är bland det bästa jag vet. plus att den här är ju LG och det har jag just nu, så den borde vara lätt att lära sig. men den har touch också, och jag har tröttnat på touch det är därför jag ska köpa ny.
4. HTC desire
har tröttnat på touch ju, men den här verkar så grym..
5. HTC S710
har en sån mobil, fast nyare model. men det batteriet är typ sönder.. men den här ska tydligen ha 'mera finesser' plus att jag älskar tangentbord. jag har S730 och det är samma batterier på dom, så om jag inte är nöjd med den här så kan jag ju bara byta. ;)
6. LG KG800
verkar skön och så, men jag är osäker på om den verkligen är bra..

Kommentarer
kommenterat har: gabriella

Så bra!

Drar en vinnare ikväll, då får vi se om det blir du!

2010-10-23 @ 13:53:29
URL: http://ovesson.blogg.se/
kommenterat har: sophie

tävling på bloggen, vinn inbjudan till bloggsvar :)

2010-10-23 @ 14:15:32
URL: http://sophiesmedlunds.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0