F' gick hem från skolan .

Kom precis hem från skolan.. Fick gå hem för mina 'halsmandlar' har typ svullnat upp + att jag är förkyld. Skolan gick väl helt okej, förutom engelskan, jenny fick värsta adhddamcpryckutbrottet på mig och blanca, hon slängde ut oss haha.. så vi lekte med sexorna xd sen så kommer hon ut och ba: 'asså ni blir anmälda för skolk och era föreldrar ska få höra om det här!!!!' Vi ba jaha? Så vi sa till marie, och då sa hon att vi ska 'snacka' om det här alla fyra, omg -.- Aja. Nog om det, nu ska jag nog göra varm choklad med grädde och mysa ner mig i soffan framför disney eller nåt, cool som man är haha. ;)
-inga bilder-

Kommentarer
kommenterat har: Felicia

skriv det du vill här ;*

2010-10-08 @ 21:51:35
URL: http://sttappes.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0