F' är med karin! :D

hej sötisar! förlåt att jag inte uppdaterat, men jag orkade inte tidigare. skolan var helt vanlig och tråkig. Förutom på lunchen. Jag, Linn och Niklas drog ner på stan, eller ja.. Niklas drog till Katarina, men jag och Linn gick runt lite, träffade Norea, Johanna och Ylva, som alla var sjukt saknade! Och så köpte vi "mat" på Hemköp. Sen gick vi också till Katarina och träffade Niklas, sen tillbaks till skolan. Sista lektionen var idrottsprofil på fyrishov. Efter det drog jag till Karin. Jag kollade på tv och tjockade mig, haha. Karin satt vid datorn under tiden. Sen gjorde vi lite annat, och sen åkte vi till mig. Vi har suttit på balkongen och ätit mat, och myst med Alvin. Nu sitter Karin och läser ur min SOLO. Hon läser "sex magiska rumpövningar och vi älskar våra bröst" hahahaha, kul. :D

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0