N ' Vem vinner ?

Alltså, jag får damp! Julia krischel åkte ju ut fårn paradise hotel, för jävla johannes skull.
Usch på honom och alexandra.
Jag har en super känsla av att hon kommer vinna skiten, fyfan för henne.
Jag tycket att Lin borde vinna, jag menar, hon har ju alla tjejer mot sig , och så är det ju för att jag tycker att de är extra kul och kolla för att hon är kvar och för att jag känner henne.
Men jag vet faktiskt inte, fast jag är ganska säker på att Lin åker ut nästa gång.
Men jag ska försöka få tag på henne och kolla vem som vann , så vet jag innan er (a).


Kommentarer
kommenterat har: emelie & moa

tack det samma :D <3 jo allt är bra här själv då? :)

2010-11-06 @ 18:13:29
URL: http://emfoton.blogg.se/
kommenterat har: emelie & moa

nu har vi en fototävling och du kan vinna blandannat en hel veckas länkning i varje inlägg, en fotokurs, din bild på min blogg, en plats bland de 10 bästa i nästa tävling och ett stort hemligt pris! :D jag tycker att du ska kolla in tävlingen på våran blogg! pussar <3

2010-11-06 @ 18:13:37
URL: http://emfoton.blogg.se/
kommenterat har: Anonym

skriv det du vill här ;*

2010-11-06 @ 21:41:12

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0