N ' Underbar dag idag med folk ! :)

Efter skolan drog jag, Ylva, Elsa till Johanna, hade det bäst ! :)
Först åt vi, och sen körde vi värsta roliga grejen.
En person går in i ett rum , när det är helt svärt, och dom andra ska skrämma en.
Jag håll på dö, seriöst. jag bara stog mot dörren och elsa prasslade med massa jävla grejer.
Och Ylvas mobil lyste med typ blåt, och jag ba skreeeeeeeeek.
Usch.
Haha , sen plingade vi på hos Johannes, och hans pappa sa att han inte var hemma, men vi ska göra världens grej med honom sen.
Aja, ska kolla på paradise hotel nu, någon åker ut, Emilie eller Alexandra eller aya, men jag vet inte.
Juste, en buss åkte in i min och Ylvas väska idag , vi håll på bli överkörda, hahah.
Och buss chaffören ba '' vill ni bli på körda eller? '' och han hade värsta läskiga ögonen..
Haha jag Alex Ylva och Totte garvade sönder lagon mycket åt de..

Ha det bra, kyss !

Kommentarer
kommenterat har: Johanneeeees:D<33333333333333333

Du är bäst :D

2010-11-26 @ 18:33:43

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0