N ' Snö, jul och julklappar, härligt !

Jag har kommit på en sak, jag ska köpa julklappar till kompisar, och det kommer gå på ungefär 800 för 7 personer.
Sen ska jag köpa skor för 300, kläder och massa mer.
Jag har 200, så de är en bra början..
Men jag får månadspeng sen , och så har jag 500, så då saknad bara på 500 , haha.
Men de får mamma bidra med, hoppas jag.
Gud va jag verkligen längtar till jul, så himla mysigt!
Och julkalendern för i år kommer heta hotel gyllne knorren för er som inte visste de.
Typ om några som bor på något hotel eller något, haha , fast det fattar man ju på namnet :).
Sen är det typ seriöst 2 dm snö utan för mig, och snöstorm , äntligen fan!

Haha , bara för att jag och Emilie köpte Pocky för första gången idag ;).

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0