N ' Idag blir det efterlängtad träning !

Hemma från dalarna!
Fast jag har varit det i typ fyra timmar, men endå.
Haha , gud i lördags spelade jag och massa monopol , fyfan va kul det var.
Det var folk från typ Turkiet, Grekland , Slovakien och sverige, och ni vet hur mycket utlänska ungdomar låter..
Haha , gud va kul det var, alla fick verkligen damp på varandra, och det stannade inte i spelet, utom vi gick runt och hade damp på varandra hela kvällen.
Självklart vann jag.., eller inte.
Jag dampade på dragon (stavning) för han vägrade sälja en gata jag behövde, eller han sa att jag kunde köpa den för tio miljoner, så jag la av.
Haha , iallafall, idag var jag med fredrik, och ikväll ska jag träna med Johanna.
Ha det bra !  ♥

Kommentarer
kommenterat har: emma

sv; yes allt är bra, sj ? (L)

2010-11-07 @ 17:43:21
URL: http://emmaaaaasliv.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0