F' Tjockisfredag med juliette! :D

Tja coolingaaaaar!
har itne blggat på ett tag, jag vet haha.. Idag efter skolan var jag ett tag med marika och lucy, sen fick vi skjuts av pappa till ngn "inriktningsträning" vi körde med killar, och typ spelare från gusk & vaksala, haha jag kände mig typ sämst men ah... Sen skjutsade vi hem marika, klara och lucy, och hämtade upp juliette. Så bytte jag om, sen gick vi ner & käkade pizza, sen gick vi till ica och köpte godis. :] Nu ska vi kolla på skräckfilm (mirrors) Sen ska vi kolla på tusen komedier för vi kommer va s-c-a-r-e-d-t-o-d-e-a-t-h....  B.l.a ska vi se det bästa med måns möller, och kalle, långben och musse - de tre msketörerna! (mycket komedi över det ja, eheheheh....)
Nu ska vi tvätta bort sminket och fixa min säng så det blir som en soffa! (y)
schtekig bild från förra veckan :D

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0