F' i skolan..

Tja!
Nu sitter jag i grupprummet med bästa, som vanligt haha.
Imorse försov jag & linn oss, hahah suprise.. Hennes mamma kom in när det var 25 minuter tills vi började. Vi slängde på oss kläder snabbt, hann inte sminka mig, åt en macka och sprang till  bussen, ändå kom vi 30 min försent.. :p
nu har vi världens skönaste vikarie! Först hon ba: " asså jag bryr mig inte, jag får ju ändå betalt.. hahaha " och sen när sacko sa att han började blöda, hon ba : "naaaaaaaaaaaww..." Sen frågade vi om vi fick sitta med datorerna i grupprummet hon ba: " visst, men nu har ni ansvaret för det här, jag vill inte få nån skit ;) "
hela gänget haha,  man ser inte mig men ändå..
linn&blanca

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0