F' I datasalen med bästa

Tja coolingar. Nu sitter jag i grupprummet vid datorerna med karin, blanca, linn, jasper och charlie. Vi ska skriva nåt kapitell i nån bok, typ.. Haha. förlåt att jag inte uppdaterat, men har ärligt inte hunnit. I lördags var det först träning, sen var jag med juliette, vi hade sjuuuuukt kul! Sen drog hon hem vid 20-21 tiden för vi skulle äta. Igår väcktes jag av att vickan ringde mig, haha. Sen kom hon till mig & jag skulle ha match, så hon kom med och kollade. Det var askallt ute! Vi spelade mot Alsike, och vi vann med 2-1. Sen ville dom avsluta med straffar för det var typ deras sista match för säsongen, då vann vi också, vet inte med hur mycket men ganska mycket faktiskt. ;)
Sen åkte bvi iallafall hem till mig, och tog ett fotbad, våra fötter var fruuusna! Vickan hade ju suttit i converse typ 1 timme, haha! Nu sitter jag & linn och skriver hemlisar till varandra i word, för att dom andra inte ska höra, haha!
Lägger upp bilder från helgen ikväll.

Kommentarer
kommenterat har: melinda

sv: jadå själv?:)

2010-11-08 @ 13:09:25
URL: http://melindanilssons.blogg.se/
kommenterat har: Rebecca

sv: tack så mkt sötis :)

2010-11-08 @ 18:35:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0