N ' är foki lika fejk som kissie ?

Är de bara jag som har tänkt på en sak ?
Foki är minst lika fejk som kissie.
Dom är endå ganska lika , båda överredigerar alla bilder , (och misslyckas) och båda har en väldigt ointressant blogg..
FOKI
Kolla bara på denhär bilden , ögon kan inte vara så stora och svarta !
De ser bara fejk fejk och fejk ut , tycker jag iallafall !
Sen kolla på hennes hud, aldeles brun & slät .
Hennes hår är oxå ganska slitet.
Inte sant , jag har träffat foki i verkligheten och hon ser inte ut så.

KISSIE



Ojdå , hon är riktigt fejk , och redigerabilder i photoshop kan hon inte heller.
Kolla där jag har ringat in , så får ni se .
Och kolla bara på hennes opirerade bröst.
Inte snyggt , eller va tycker ni ?

Kommentarer
kommenterat har: Moah

Men gud... Hon ser hemsk ut ju! blää... :)

2010-06-30 @ 19:17:55
URL: http://minime.blogg.se/
kommenterat har: Anonym

jag gillar fokis :)

2010-06-30 @ 21:12:50
kommenterat har: Nonna 8D

Men foki använder ju linser som är stora... :o

2010-07-01 @ 21:43:08
URL: http://hollowhearted.blogg.se/
kommenterat har: emma

fokis blogg är bra även om hon redigerar sina bilder ^___^

och som nån annan sa så använder hon ju linser :3

2010-07-01 @ 23:54:10
URL: http://xkeikox.blogg.se/
kommenterat har: silvia

kissie redigerar ju sådär för att provocera ;p

2010-07-02 @ 19:21:44
kommenterat har: elleeeeeeee

varför skriver du dåliga saker om dom vem bryr sj fasst dom redigerar bilder bara fö att du tycker de e dumt o bloggen e tråki så behöver du int sega elr fråga ja tycker att hon e fin o att hon har en jätte bra blogg!

2010-07-02 @ 19:31:45
kommenterat har: Anonym

ellerhur, foki har ju linser på sig. shit det ser man ju på långa vägar. och kissie redigerar ju så dåligt för att provosera. du är nog den ända i sverige som har missat det HA-HA. och istället för att klaga på dom kan du ju försöka göra nåt åt din blogg för det är inte tiktigt på samma nivå som deras :) ha en bra dag gullunge

2010-07-02 @ 20:06:52
URL: http://kittyland.blogg.se/
kommenterat har: johanna

fokis ögon är inte helt svarta dä, är du blind eller ?:P

2010-07-02 @ 20:54:03
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se
kommenterat har: Anonym

men vafan ge er , kissie e ju cp .

2010-07-02 @ 22:07:49
kommenterat har: Anonym

jag måste bara svara på kittylands komentar , asso , du ge dig , din blogg äe inte speciellt fin och vilket namn du har tjejen :)

2010-07-02 @ 22:13:44
kommenterat har: Juliette

Haha håller med men alltså gumman Kissie sa ju i Bella & Tyra show att hon gör de för att provocera & Foki skrev ju i hennes blogg till och med att hon redigerade bilder, hon visade hur & så.

Saknar dig i alla fall! ♥

2010-07-03 @ 00:14:11
URL: http://juliaochjuliette.blogg.se/
kommenterat har: Anonym

fast man produserar kan det ju varad fejk ??

2010-07-04 @ 16:49:41
kommenterat har: L

Duu,, hon har linser som gör att ögonen ser större ut... -.-'

2010-07-04 @ 21:50:16
URL: http://sizas.blogg.se/
kommenterat har: amanda olsson ♥

håller med , även fast man provocerar bilderna kan de ju fortfarande se lika fejk ut ?

Jag tror tjejen som skrev inlägget menade att de endå såg fejk ut fast dom provocerar bilderna eller har linser , för det är ju det som får det att se så fejk ut :) .

2010-07-07 @ 18:39:32
URL: http://amandaolsson.blogg.se/
kommenterat har: Maja

Skillnaden på dem ær væl att Foki verkar vara en gullig tjej

2010-07-07 @ 18:53:51
URL: http://mcaria.blogg.se/
kommenterat har: MaryCaroline

Jag läser Kissies blogg för att hänga med och för att det är underhållande. Kommenterar gör jag också och säger precis vad jag tycker och tänker, oavsett om det är positivt eller negativt. Falsk är hon dock, frågan är ju om hon är så eller om hon bara provocerar. Tror det är både och faktiskt. Kissie påstås ju vara en bloggroll, men frågan är ju om Alexandra inte också måste vara smått störd om man ens ska komma på tanken. Dessutom anser jag att Kissie och Alexandra Nilsson går hand i hand!



Fokis blogg är ju bara för jävla tråkig! Hon har inga riktiga åsikter, förmedlar liksom ingenting. Det är bara en massa tillgjord smurfröst och en massa rosa gulligull och puttinuttiga saker från Japan. Hur kul är det på en skala? Kanske om man är 12 år eller nåt, haha. Tycker Foki är minst lika falsk som Kissie, hon redigerar ju också bilder. Och det är ganska uppenbart att även hon är tillgjord!

2010-07-07 @ 19:28:30
URL: http://marycaroline.blogg.se/
kommenterat har: sara

foki är bättre än alla "kändis" bloggare! hon redigerar iallafall snyggt och på ett riktigt bra sätt! jag kan inte på någon grad jämnföra foki med kissie!

2010-07-07 @ 19:39:27
URL: http://ensara.blogg.se/
kommenterat har: abby

Jag håller helt med MaryCaroline , kissie är helt fejk , precis som foki , båda redigerar ju , och jag tror inte hon som skrev inlägget var den enda som missat det där med att man provocerar bilder , för jag hade också missat de..

Tänk er för innan ni komenterar och försök att förstå hur den som skriver inlägget tänker istället ?

Det är ju antagligen viktigt för henne eftersom hon skriver det i ett inlägg .

Tack för att jag fick säga mitt!

2010-07-10 @ 00:27:43
kommenterat har: Vickan<3

Ni ska *** skita i deras jag älskar det foki gör det kommer jag alltid göra!!!!!

Er blogg suger!!!!! P.S suger 4E

2010-12-15 @ 15:15:03
kommenterat har: den anonyma tjejen som håller med dig ganska väl

Jag gillar verkligen inte heller foikis eller kissies bloggar. Visst de vet hur man bloggar jättebra och så men kissie e så fjortis och foki har skrivit att jag ska skita i att blogga om en sak som finns på en hemsida som hon har nämnt på sin blogg! Alltså det kan ju hon skita i! Jag håller med dig Fanny!

2010-12-17 @ 15:57:20
kommenterat har: Ellinor

ärligt talat blev jag lite irriterad.. jag ser inte heller ut som jag gör på bild?? vissa är fotogeniska och ser bara allmänt bra ut på bild (nej, säger inte att jag är det) och hur många redigerar inte sina bilder? Och det är som nån skrev, hon har special-linser som gör så att ögonen ser större ut plus att hon har lösögonfransar+eyeliner o kajal.. kallas smink som får ögonen att se stora ut, och Foki har ABSOLUT inte gjort något så fult som Kissie gjort och hon snackar inte en massa skit hela tiden? Ursåkta, men nu blev jag lite störd på det här -.-

2011-01-12 @ 20:12:12
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se/
kommenterat har: Maja

men hörru ..

Foki använder ju linser osh lösögonfransar vilket skapar en illusion av större ögon?

Det är ganska vanligt att asiaters hud är ganska jämn och slät..

._. ?

2011-02-06 @ 21:02:36

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0