n ' LISEBERG !

Hej sötnosar !
Siiter och snackar med saknade fanny i telefon just nu.
Var på liseberg idag , skit kul och de var ju första gången för mig ! ;)
Först började vi med lisebersbanan eller va den nu heter, sen nån röd karusell , sen skulle jag och åsa åka klon , kommer inte ihåg vad den heter ( men den heter extream på grönalund ) vi stog i kö i en timme minst, och vi bara såg hur folk gick ur kön , men vi stog kvar och åkte den.
Sen åt vi lunch, sen efter åkte vi kanonen två gånger , sen nån snurrabilar karusell, och sen balder !
Kanonen och balder va ju askul , och jag tyckte inte alls att dom var läskiga faktiskt.
Sen gick vi spökhuset, som inte heller va nått läskigt alls.
Sen efter det åkte jag uppsjut , och jag blev lite sur , för jag tykcte inte att någonting var speciellt läskigt, men balder och kanonen var skitkul!
Sen 3D bion , och sen lisebergsbanan igen. :)

Inga bilder som ni vet , men ni får palla läsa allt dethär endå , och sen på söndag eller lördag kommer alla bilderna. :D
kyssen ;* -

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0