N ' hemmafrånhavet (; ♥

Dålig uppdatering , jag vet .

Idag åkte vi hem från havet, de har varit super mys ! ;)
Jag är skit brun , haha .
Imorgon åker vi hem till sverige , äntligen (a)
Sen på typ lördag eller söndag åker jag och ylva upp till min stuga , bääääääst de kommer bli ! ♥
Bilder kommer väl imorgon , och mina ' model ' bilder , haha , pinsamtfula ;p .

Sen så sjunker statistigen , ( p.g.a dålig uppdatering såklart ) men vi håller oss fortfarande över 100 per dag ungefär, (y)

pussfrånmig♥


Kommentarer
kommenterat har: amanda

Hur många har ni haft totalt sen start? :)

2010-07-07 @ 17:44:10
URL: http://amandaolsson.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0