F'

heeejsan ;d
(klockan är över tolv därför står det 17 juli, men jag skriver om 16)
åkte hem från landet i morse, tog tio färjan till öregrund så vi var hemma vid tolv sen, tvättade och packade om och lite sånt, sen åkte jag vill fyrishov och träffade linn! så var vi där kanske i två timmar sen orkade vi inte mer så vi åkte hem till mig, och gjorde massa olika saker ;d
sen vid halv sju drog vi ner till stan och sen gick vi och käkade pizza, sen hem igen typ va inne på datorn och roade oss haha. sen var hon tvungen att åka hem vid nio så jag har väl typ packad mer och städat och sånt.
nu ska jag nog sova, vi ska upp nio imorgon för att åka till vårt andra landställe, i grisslehamn. på söndag kommer silvia ut med bussen också, och på måndag eller tisdag ska vi till furuvik. :)
kommer hem på torsdag igen. då ska jag kanske träffa linn och sova över (a)
sen natten mellan fredag och lördag tar vi halv fyra färjan till gotland så vi måste alltså åka hemifrån redan 2 på natten (y)
men på gotland kanske det blir bättre uppdatering, beror på var vi bor xd

jaja nu ska jag inte tråka ut er för mycket, hörs nån gång :*

dålig bild, men det är dagens "första" outfit, bytte nog om 2 gånger sen för det var så jävla varmt!

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0