F' två dagar kvar.

2 dagar kvar, sen åker jag hem! :D
Igår orkade jag inte skriva något när jag kom hem, jag höll på attv spricka, så mycet hade jag ätit haha. Men det var faktiskt riktigt gott, och bilder därifrån kommer också när vi kommer hem. Vi kom hem vid halvtolv tiden, så jag la mig ändå direkt, orkade inte sitta uppe och kvida. :p
Men idag är det faktiskt riktigt fint väder, så vi ska nog åka och bada. Antingen en strand i närheten, men pappa håller på och jiddrar om att "det blåååser ssydvääääst och dåååååå dååå kommeeeeer yyyytvattneeet att föööörsviiiiiinnaaaa". Gud så trött jag blir, haha. Men vi kanske åker till Blå Lagunen istället, det är asnajs där, vi är där varje år. Men i år bor vi så långt bort, så det är tveksamt. :(
Vattnet där är jätteskönt och lika blått som i en pool.
Good to know... Nä men nu måste jag fixa mig.

Haha, va fin bild..
Min saknade ungjävel och jag förra året haha.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0