F'

kom hem för nån halvtimme sen efter en helt galen & fantastisk dag ! ;d
vaknade av att linn och ella attackerade mig med kuddar haha, sen så gick vi ner och åt lite frukost och sånt.
Senare åkte vi till johannes haha. vi va på sverker ett tag, sen så var linn och ella tvugna att va dryga så dom sprang iväg, så jag och johannes gick runt typ och letade efter dom på sverker typ en timme sen messade dom och sa att dom va på konsum..
haha men jag och johannes hade jääääääääättekuuuul på sverker... haha xd vi gick upp på gymnastik salens tak och jag fick typ panik haha brandtrappan va asläskig xd.
men iaf, sen gick vi till dom på konsum, sen hem till johannes, och där ska vi nog inte gå in på detaljer hahahaha.
sen var jag tvungen att sticka hem. Nu ska jag typ börja packa och sånt, sen ska vi dra & äta pizza. Ska försöka att ta lite bilder på Gotland m mobilen, men isåfall kommer dom vara j*vligt dåliga... :p


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0