F' sjukt mysig kväll!

Har inte hunnit uppdatera idag heller, haha.
Vaknade försent & försov mig fast ändå inte haha. blev klar typ as snabbt så jag hade en halv timme kvar, då somnade jag framför tv:n & sen vaknade jag av att alice kom. :p
skolan gick fort, slutade halv tre. Efter skolan drog jag & Sissela först till mig & åt & sånt. Sen drog vi till stan, träffade massa folk. :D Sen gick vi & köpte pizza och gick hem och åt.
Senare ringde vi Ella som vi skulle träffa runt nio på tiunda, kom hem nyss. Träffade rätt många där, först skulle det bara vara jag, Ella och Sissela. Men när jag & Sissela kom dit var ramtin, anton & martin där. ;) Sen kom Ella då drog vi upp på taken & låg och myste, hade med filtar. Var sjukt skönt & mysigt haha. ;) Men liiite för kallt, vill ha sommar. :(
Kom hem typ nyss, ska göra kvällsfika, städa rummet & bada. Imorgon är det "minicup" vi ska bara spela mot saif, fanna & alsike. Bara lag som vi alltid vunnit mot. ;) Sen är det också match och tredje pris eller final.
Nu orkar jag inte skriva mer, men skriver antagligen imorgon.
- inga bilder -

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0