F'

hemma från träningen för kanske en halv timme sen. vi stannade och kollade på killarnas första halvlek efter också.
"Nya" klassen var faktiskt jävligt skön.
förutom att david har dissat oss den bitchen
plus att vi har dom bästa lärarna på skolan. ;)
typ 2/3 av dagen hade vi rats och på lektionerna satt vi bara & snacka & sånt. Typ en lektion lyssnade vi på nån typ novell? haha alla somnade typ xd
på lunchen drog vi till konsum & jag och linn va lite tjocka så vi köpte en ben & jerrys (a) haha och vi fick panik så fort vi såg en lärare xd
efter skolan drog jag & linn till katarina, vi låtsades att vi gick där så vi fick en glass var :D
sen drog jag, norea & emma ner på stan & sen hem till mig. men sen hade jag ju träning & ah, resten vet ni.
nu ska jag nog duscha, sen ska jag försöka städa, mitt rum ser ut so ett bombnedslag. :p

inga bilder från dagen tyvärr ;(

gammal bild från london istället. :)

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0