F'

har inte kunnat uppdatera under dagen.
imorse väckte pappa mig typ vid tolv, åt och sen åkte vi till matchen. jag spelade typ dom 5-10 första minuterna men fick byta ut sen, för att jag är skadat sen vaksala matchen pågrundav jävla filippa.
så jag kan inte springa och haltar när jag går, sen fick jag reda på att det är en blödning i benet, jippie...
men iaf, det slutade oavgjort (:o) 3-3.
men vi sög i första halvlek, helt seriöst haha. aja, imorgon ska jag på stan m linn & antagligen sover jag där efter. på onsdag börjar SKOLAN ! :'(
fan för det.
meeeeeen jag har hittat kameran jag ska köpa nu ! :D
de blir en nikon coolpix. vi får se när jag köper den, det skulle va imorgon men jag sover ju hos linn så det kanske inte går då, isåfall kanske det blir på tisdag istället. ;)


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0