F - dagen (y)

skolan idag sööööög.
vi tog spruutaaa ;s
jag var typ såhääääääääär jävla nevös , satt o skaka. :O
sen efter var jag m linn, vi gjorde typ inte så mycke, tog de lugnt haha ;)
sen skjutsade jag henne till stan. :)
när jag kom hem sen fick jag lite presenter, jag var ju så duktig som tog sprutan, fast jag har sprutfobi ;d
men jag fick iallafall;
sminkset m 8 ögonskuggor, 5 läppglans, brun blusher, rosa/röd (typ) blusher, eyepencil & massa borstar (A)
sen fick jag också duschkräm, hand kräm, body lotion, shampo & balsam :)
vi gick och åt på restaurang, gick typ jättefort :O
kom hem nyss, väntar på att pappa ska komma hem så ska vi gå till ica eller nåt så får jag glass hihi :)
peeeeeaaaaaaaaceeeeeeeeeeeeeee ☮✌
ska fixa designen lite nu också...
/ffannywahlund.blogg.se 

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0