N ' JAG SKA BÄTTRA MIG JAG LOVAR !

Förlåååååååt för en så jävla dålig uppdatering, men igår han jag inte för jag åkte till pappa och hans internet krånglar och jag har varit hos honom under dagen oxå så har inte hunnit .
Igår var jag med Fredrik , Ylva och Alex.
Vad vi gjorde skriver jag inte ut här, haha.
Sen gick jag och Ylva på stan ett tag och sen drog jag till pappa.
Sen idag ska jag kanske träffa Ylva och annars ska jag nog plugga lite och träna om jag hinner.
På söndag ska jag träffa Ylva och så ska vi dra och kolla när IFK uppsala möter Sunnersta, och på måndag är vi lediga så då ska jag på stan med Ylva och kanske Elsa.
Hahaha , vi satte upp lappar på skolan där de stog typ,
våldtäcksmänn , dom är läskiga och farliga, akta er dom kommer :(
hahahaha . (y) .
Superdålig bild , men bild från stan :)
Ha det bra !

Kommentarer
kommenterat har: Julie

fin blogg :D

2010-09-25 @ 15:13:11
URL: http://florry.blogg.no
kommenterat har: elinor

hejhej



vilken fin design :)

2010-09-25 @ 19:23:43
URL: http://eeeelinoor.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0