N ' - en dag man som kommer snackas om länge ♥

Hej gullungar !
Förlår för enu en dålig uppdatering , men det får ni faktiskt leva med..
Idag har dagen varit bäst !
Först cyklade jag och Ylva till skolan och så hade vi varia.
Sen NV , asså det var så sjukt kul , vi hade verkligen världens absolut bästa vikarie !
Tänker inte skriva varför , men ni som var med fattar verkligen ! ;)
Sen var det typ lunch , svenska och sen matte.
Så skolan var inte speciellt jobbig.
Sen drog, jag , Elsa, Emilie , Ylva , Juliette , Fredrik , Theodor , Filip och Daniel runt lite , och så var vi med på tv , kanal 4 .
Sen var jag , Emilie , Juliette och Ylva på stan ett tag , och sen drog jag hem .
Tog inga flera bilder , men det får ni överleva med , men nu ska jag äta,
ha det bäst ! ♥


Kommentarer
kommenterat har: emilie

haha va bäst ;o <333

2010-09-17 @ 18:27:49

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0