N ' - Trodde Emilie va våldtagen ..

Hej gullungar !
Idag så hade vi ju sovmorgon till typ halv elva , så jag drog till ylva och fick höra att emilie hoppat av sin buss mitt ute i ingenstans och vi fick inte tag på henne, så vi ringde till Fredrik som tydligen hade snackat med Emilie , men han sa att samtalet bara bröts mitt i allt, men att hon var i Uddevalla eller något då..
Jag och Ylva fick värsta panik och försökte få tag på Emilie i en evighet och ringde alla som kunnat se henne.
Asså vi var så sjukt nära på att ringa polisen eller hennes föreldrar eller något.
Men till slut så kom hon hem till ylva och såg helt vilsen ut.
Så då drog vi till skolan.

Skolan var helt vanlig , och tråkig .
Efter skolan fick Jag , Theodor, Elsa och Claudia ner till stan , men Claudia drog på typ en gång så Vi andra gick runt lite och så.
Och så träffade vi Göran hegglund . :DD
Sen drog Tutte (a) , och jag och Elsa gick runt på Kicks i en timme typ , haha . :)
Nu ska jag ta något och äta och sen ska vi dra till dalarna -.-'.
Så det kommer bli suuuuperdålig uppdatering över helgen för mig , men på lördag ska jag nog träffa Sabina sötnos för första gången :D .




Skakat hand med honom (h).
Puss ♥

Kommentarer
kommenterat har: tilda

hihi :)

Tack, har det bara bra du då :)?

2010-09-03 @ 16:55:45
URL: http://tildatrazan.blogg.se/
kommenterat har: Sandra

Gå gärna in på min och svara på dagens fråga, om twilight snyggingarna ;) & Rösta på vem som ska bli dagens blogg :) Puss & Kram !

2010-09-06 @ 19:02:23
URL: http://saaandriiie.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0