F'

Hej sötnosar!
Har egentligen ingenting att skriva, men ska ju skärpa mig med uppdateringen så.. Jag slänger in ett några låt tips för att jag har tråkigt ;)

Nick Jonas - Introducing me

haha jag vet att den är från camp rock & så (lite nörd haha) men han har så jävla söt röst och låten är faktiskt jävligt skön. (y)

Miley Cyrus - Ordinary Girl

haha gud vad töntig jag känner mig! men låten är faktiskt rätt fin haha.

LMFAO - Yes

lite tjatig, men skön (y)'

Miley Cyrus - Every Rose Has It's Thorn

linn lyssnade på den mycket, så nu har jag börjat göra det xd
men låten är sjukt fin, lyssna på texten.

LMAFO - La La La

grymt skön låt

Mohomi - Bumpy Ride

helt klart en av mina favoriter! diggar sten hårt ;d

3OH!3 - starstrukk

David Guetta - I'm In Miami Bitch

finns flera olika "verisioner" men det här är min favorit iaf.

3OH!3 - My First Kiss


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0