N ' BILDER FRÅN HELGEN

Hej sötnosar!
Har inte hunnit uppdatera idag, men jag har ju varit i knivsta.
Igår var jag på stan med massa folk ju, skrev om det innan.
Sen åkte jag hem och hämtade kläder och sen tog jag och Ylva bussen till stan.
Sen åkte vi sju stationer förlångt (y), Men det var lungt, för vi hade en buss för oss själva, som vi ' hyrt ' .
Sen möte vi upp Elsa och Emilie vid station och drog till knivsta.
Fan va bäst det var!
Super god mat, tjej snack och massage = BÄST!
Sen somnade vi ganska tidigt och idag så sov vi typ hela dagen.
Sen vid ett drog vi in till stan och så tog jag och Ylva bussen hem.
Sen drog jag till fredrik, och kom hem vid typ sju :).
Bilder från bussen :

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0