N ' MATTE MED YLVA = BÄÄÄÄÄÄAST

Tjenare sötnosar!
Sitter och snackar med Ylva i telefon just nu, vi gick precis av bussen.
Ska göra något att äta, är super hungrig.
Sen ska jag plugga till Matteprovet.
Jag :
- Visste du? Om man tar bort G:et från AGNUS blir det Anus.
Vikarien :
- Oj, jag har faktiskt aldrig tänkt på att om man tar bort G:et från AGNUS blir det anus..Skumt..

Ylva :

- kommer du från sverige?

Vikarien :

- nej jag är polack ( stavning )

Ylva :

- är inte det en bil ? (BLONDIN)

Haha, så sjukt skön vikarie!
Sen sa han att man fick kalla honom nörd (?).
Haha, aja, nu ska jag äta något, ha det underbart så länge !


Nytagen konstig bild..


Kommentarer
kommenterat har: Sanna Hyvärinen

har lagt till er nu:)

2010-10-20 @ 17:19:30
URL: http://socosy.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0