N ' Kom nyss hem från ' i rymden finns inga känslor ' .

Kom nyss hem från bion, haha filmen var ju as kul.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, tv och mera uppdatering senare.
Sen så blir det nog inte så mycket träning för mig och Ylva, så vi får göra det imorgon istället.
Snart ska jag ringa Fanny och vi ska fixa veckansblogg, så ni har typ fem minuter på att anmäla er!
Vinnaren kommer upp i nästa inlägg.
SVAR PÅ KOMMENTAR :
Kommenterat har: anonym som fan :)
Vem är vem av er?
Hon i mörkthår är fan assnygg ;*

Svar : Jag tror att du menar fanny hon är assnygg, hon är den med lockigt hår på headerbilden (blond) och hon med en svartprick för näsan (brunette).
Jag (norea) är brunett på alla bilder x'd.



Kommentarer
kommenterat har: RingFoto

sv. Jag rekommenderar wrong turn, men man tapar verkligen matlusten :p och sen rekommenderar jag the blair witch 1 och tvåan som är baserad på den första :)

2010-10-17 @ 18:40:19
URL: http://ringfoto.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0