N ' ingen dör i oskuld, livet fuckar oss alla :)

Kom hem för kanske en timme sen, har ätit sallad.
Dom andra satt och åt pizza , men snacka om att jag blev sugen på det..:p
Innan var man först på stan med Johanna, Filip, Elsa , Emilie och Ylva.
Sen kom typ massa annat folk lite hela tiden som vi bara sa hej till.
Sen drog Filip och Nicklas kom, sen träffade vi Sissela, Linn, Elsa och Emma, och stog och snacka med dom ett tag, sen drog vi och satt och snackade med Sissela och Linn.
Sen kom gustav.
Haha, så vi spenderade kanske två timmar på donken för att inte göra något.
Sen drog Johanna Elsa Ylva Jag Emilie och Nicklas till biblioteket, freak..
Haha, men vi satt och åt brända mandlar, och typ snackade, bäst!
Sen lånade jag och Emilie tre böcker var, och sen drog alla förutom Emilie och jag som drog runt på stan.
Sen skulle vi träffat Jakob, oskar och typ Samuel, haha ingen aning om vad han hette, men det blev det inget med, för vi skulle typ göra något, och Jakob skulle köpa en dator, men sen när han typ kunde så drog vi, haha.
Aja, det var nog alla jag träffade idag som jag var med ett tag.

Nytagen skum bild.
Sitter och kollar på MTV just nu, skriver mera senare :)


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0