N ' för dig gör jag det tusen gånger om

Visste du att...

Jag vill ha honom hos mig hela tiden
Jag lyssnar mest på mina vänner
Jag pratar med Ylva i telefon nu (:
Jag gillar inte falskhet
Min bästa vän är emilievesvre och ylvaahlqvist och fannywahlund
Jag avskyr när folk snackar skit
Kärlek är bland det bästa som finns när det är på riktigt.
Jag gillar att skratta
Jag kommer alltid att vara jag
Jag är hemligt förälskad i jag är inte hemligt förälskad, men okej
Sist jag grät var nog ganska länge sen
Min mobiltelefon är sönder -.-'
När jag vaknar på morgonen tänker jag på han
Innan jag går och lägger mig smsar jag alltid
Idag har jag sovit :)
Just nu tänker jag på Ylva för hon snackar :p
I kväll kommer jag träna med ylva hoppas jag
I morgon kommer jag gå i skolan
Jag hoppas att det är vi föralltid
Jag vill verkligen att det ska var det över


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0