F'

bloggade inte igår, jag hade faktiskt inte tid och ingen lust. blanca och karin sov ju hos mig, det var så grymt jävla kul! efter skolan åkte jag och blanca hem till blanca och kollade lite kläder och så. sen åkte vi till karin och packade hennes saker, sen hem till mig. så fixade vi oss lite, karin fick en makeover hahah. sen drog vi ner till palermo och köpte 2 pizzor, palermo special och vesuvio, sen till ica och köpte cider. efter det drog vi vidare till sverker ochtrffade linn lite snabbt, för hon skulle få sin mobil som hon tydligen hade gett till mig. sen åt vi. sen vid niotiden blev det så jävla kallt så vi drog till ica, köpte massa tjockismys. och sen vidare hem. vi hade egentligen tänkt att dra ut sen igen, men vi orkade inte. vi satt och snackade i typ 4 timmar till ett, sen kollade vi på  
och sen somnade vi.
karin vaknade först av alla och försökte väcka mig typ 3 gånger.. sen vaknade jag halv elva och väckte blanca genom att öppna läsken, hahhah omg..
vi har inte gjort så mycket precis, ska snart äta tror jag.
skriver mer ikväll, och bilder kommer också.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0