F' Snabbt inlägg. :)

Tänkte bara uppdatera lite snabbt, har endå så tråkigt!
Hade ingenting att göra när Karin gått så jag har städat rummet, och ritat.
Haha jag är så grymt lyckad förresten.. Städerskan var här igår, och storstädade mitt rum (la allt på hyllorna osv i ordning + städade golven osv) och på kvällen så fick jag värsta damprycket för att jag inte hittade min tröja, så hela golvet var stökigt igen. Och idag när jag och Karin kom hem så hade ju såklart mamma städat, så då hittade jag inte min borste.. Aja, jag lyckades hålla det ganska rent och inte stöka till så mycket, men lite blev det , men det städade jag nyss ju.. x'd
Känner att jag börjar bli lite väl ointressant, så jag lägger upp lite bilder på det jag ritat. ;-)
(klicka på bilderna för att se stort)
Den ena var bara på skoj, för att ta en "paus" från den andra haha. Och den andra ser väldigt "emo" ut, jag vet.. :b
NU SKA JAG KOLLA PÅ CSI & ÄTA MORÖTTER!

Kommentarer
kommenterat har: Anonym

fint!:)

2010-10-06 @ 19:20:02
URL: http://http:/ww.mandan.blog.se

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0