F' Precis kommit hem!

Kom nyss hem från en fika med mami och jonas. först så var vi hos frisören och kollade vad dom tyckte om håret. Hon tyckte att jag skulle vänta en månad eller så, så kanske håret blekts. annars skulle jag komma tillbaka. så nu får jag ha så här ett tag, men det är faktiskt redan lite ljusare. :) vi fick iallafall med ett schampoo.
någon sorts "expert repair" vilken kan behövas med tanke på att jag färgade för 11:e gången i helgen (sedan februari), och tre av dom gångerna har varit blondering/avfärgning, vilket sliter väldigt mycket. Men iaf, efter att ha varit hos frisören så gick vi och fikade, kanelbulle & varmchoklad, supergott! Det är ju kanelbullens dag idag. ;)

Kommentarer
kommenterat har: Abby

Väldigt fin blogg och jag gillar de där med "Jag röstar inte på Sverigedemokraterna"

2010-10-04 @ 18:39:36
URL: http://abbyowuzoo.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0