F' godnatt snart

gud så trött jag är..!
Tror jag ska lägga mig tidigt idag, imorgon blir det skola igen, tyvärr. Jag kommer få värsta utskällningen av jenny för att jag skrev 'franska suger' och inte svarade på en enda fråga på provet, hahaha.. Jaja, sen slipper jag iallfall skolan på 2 dagar. Imorgon kväll ska jag kolla på landskampen eller va det nu var med lite folk från laget. :) På lördag är det träning, sen åker jag ut på landet, får se om linn också följde med, men vi skulle typ ha "smörgåsfest" eller nåt så det kanske inte gick. Men datorn följer med, och alvin palvin! men mottagningen där suger, så förvänta er ingen uppdatering.. Men bilder blir det nog!
Jaja, nu ska jag iallafall läsa lite, sen kolla på film och sova.
Fick en bok häromda'n av mamma. ;)

dålig webcam bild.


Kommentarer
kommenterat har: Mikaela

Allt bra idag? :)

2010-10-08 @ 09:17:03
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0