F' fixat vickans blogg :)

Vickan drog nyss, vi gjorde typ ingenting haha, eller jag fixade hennes blogg & den hittar ni HÄR! dagen gick ganska snabbt, första tre lektionerna hade vi ingen lärare, så vi var typ ute och lekte lite först på snurrorna (HAHA) sen gick vi in och satt & snackade. Efter det hade vi lunch, då stack jag, karin, alice, linn & vickan till karin.
Lite kul att alla vi har blogg också. fast jag var först! :D Hemma hos Karin gjorde vi inte så mycket heller, vi typ åt lite och var inne på datorn.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, och sen måste jag plugga, plugga, plugga..
har värsta stora NO provet på fredag och jag kan typ ingenting, har varit sjuk de tre senaste lektionerna, heja mig!

inga bilder

Kommentarer
kommenterat har: s i g n e, : )

SVAR; idag så har jag varit i skolan, som alla andra vardagar '-.-

2010-10-25 @ 19:23:31
URL: http://ssigne.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0