F' fått hem en present :D

Hej sötnosar! Dagen har gått rätt snabbt känns det som, jag har inte ens rört mig ur sängen alls haha. :p
pappa kom nyss in med ett packet också, som mormor var förbi med tidigare. Det första jag tänkte var typ "åh nej, säkert  några gamlingkläder eller något som hon har stickat själv igen.." Fast nej det var det inte. Fick en rosa oversized tröja och en t-shirt, bilder kommer sen. :)
Pratade med Norea nyss också, vi satt och snackade om typ ingenting fast endå allting i en halvtimme.
Ikväll blir det att äta ute, myyyysigt! Vi kommer äta på Hodja, seriöst världens mysigaste restaurang!
Nu måste jag städa, och sen slänger jag upp lite bilder från landskampen som jag lovade förut (haha) och på kläderna från mormor. :')
jag just nu, osminkad och allt.. inte vackert! haha.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0