F'

hej alla söta ! hann inte uppdatera i morse, hade för bråttom. vaknade ungefär klockan tio och fixade mig, halv elva väckte jag linn för att hon skulle följa mig ut, haha :d sen cyklade jag hem, kom hem vid elva och bytte om. sen fick jag skjuts till träningen. kom hem igen för en halvtimme sen typ. har ätit pannkakor och kollat på tv.
men iallafall. jag tog typ inga bilder igår, men kan berätta lite vad vi gjorde . ;)
först träffades vi vid moskén typ halvåtta och cyklade till henne och lämnade alla saker. sen färgade vi mitt hår, det blev jättejättemörkt... nästan svart alltså. aja, sen drog vi ut. vi blev ute låsta haha. så vi gick runt till lite folk och var sociala. sen hittade vi en barncykel, asså sån dära skitliten. har typ någon bild på den. så åkte vi och hämtade min cykel, och tog hopprep som vi band fast i cykeln (jag lånade mammas och den har någon typ cpsak på paket hållaren.) och andra änden band vi fast i den lilla, så skjutsade linn typ runt mig hahaha, så grovt kul. sen vi typ halv ett gick vi till nån fest, sen gick vi hem igen runt tio över ett. då kom vi in haha. så typ kollade vi på film och sen somnade vi.
hahaha linn med vår supercoola cykel.. ;)
typ sämsta bilden på håret, men har ingen annan.
men aja, jag snackade med mamma och eftersom jag inte vill ha så mörkt så ska vi till frisören imorgon och snacka med dom om typ vad dom skulle kunna göra, hur mycket det skulle kosta osv och antagligen fixa tid.
isåfall så kommer jag toppa och permanenta samtidigt.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0