F'

Hej sötnosar! Hade bara en 'riktig' lektion i skolan idag (matte), det gillas starkt!
Sen hade vi profil, men jag och linn blev utskickade haha. Så vi var lite sociala med marika och sprang runt, sen brottades vi om en tia (HAHAHAHA) jag vann såklart! :D
Sen gick vi tillbaka, och var med hanna och becka. Vi gjorde en liten 'film' haha, sjukt kul! Marika var kameraman, becka & hanna var typ 'publik' och klappade åt allt vi gjorde, linn var intervjuare och jag var en galen veteskapsman som var cp. :')
Aja, sen slutade dom andra så typ alla drog men jag och linn stannade kvar och snackade med sissela ett tag. Sen åkte jag hem, har städat lite och ätit. Dagen var iallafall bääääääst.
Imorgon ska jag vara med linn, och i helgen på halloween sover jag där, vi ska gå bus eller godis hahahaha mogna som vanligt :') & vi ska kolla om Sofie också ska gå med.
Men nu måste jag städa klart, och sen plugga till det j*vla No provet som är till på fredag, typ 30 sidor långt, kul eller vad?!

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0