F'

dålig uppdatering från min sida idag hehe, men iaf
haha, vi fick våra lerfigurer som vi hade gjort på bilden idag, min och linns var ju lätt snyggast *hossthosthosthosthost* haha, efter skolan var jag me linn, vi gick på stan :) (A)
JAG FYLLER ÅR PÅ FREDAAAAAG :D
maaaah jag är glad , fast jag har inte skrivit önskelista än hahaha ;)
och mamma är borta tills på torsdag så antagligen så får jag väl bara pengar x)
om dom inte redan har köpt då.. ;p
på onsdag sover jag hos linn & på torsdag är det friluftsdag :)
snart ska jag på träning, ska bara äta först :)
headern är klar, och just nu är våran blogg skitful vi vet, men jag ska fixa designen efter träningen, så längta på ni ;)
nu måste jag äta, hörs sen :*

Kommentarer
kommenterat har: noreaahonen♥

du är äldre en mejj ! ;) ;oo<33

2010-05-31 @ 20:53:56
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0