F'

LOOOOOOOOOOOOOV :D
yep, dagen gick skiiiiiiitfort ! ;d
skolan också, ovanligt ;p
började m att jag, linn och alice typ kom lite sent så typ alla stirra hahah xd
vi hade båtrace i fyrisån m skolan, m båtarna som vi hade byggt på no:n hahah ;)
våran ägde ju *hostattack*
haha aja, sen språk, jenny va typ helt cp (som vanligt xp)
sen lunch och sen kollade vi på musikalen som 9:orna hade gjort :)
va skitbra, dom har hållt på sen augusti förra året...
sen klassenstimme, vi kollade på simpsons the movie hhaa kulkul.
sen efter skolan drog jag och linn till mig, sen träffade vi elli & amanda och drog till stan, sen drog alla hem till mig, men dom kunde inte stanna så länge för dom skulle dra hem och jag på träning, efter träningen drog jag hem och packade och så := så tog jag bussen som gick 20 i nio till linn & vi har flummat runt en del ahhahahahah mysko-kväll (vi är cooooooooolaaaaa) drog till amanda och störde hennes myskväll med att komma och tränga oss i hennes soffa och kolla på avatar m heenne och hennes mamma (A)
sen drog vi hem, har varit inne på datan lite &fixat en massa. blev precis klara med popcornen och det så nu ska vi kolla på film och inatt ska jag övertala henne att vi ska gå ut och hoppa studsmatta :D
långt inlägg haha rolig dag iaf



måndagen var också kul ;)
hade forbollsturnering hela dagen och slutade klockan ett
6B1 VANN HELA SKITEN ! yes, i knew it
suck it bitcheeeeeeeeeees
tisdagen var helt okej den också. kommer inte ihåg så mycket hhaha
pussheeeeeeej

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0