N ' hela dagen , ni pallar läsa ;)

hahahah , asså dagen var bäst , 
hahaha , när vi ska gå till stan så blir elsa nästa överkörd , sen sätter vi oss ner & jag slår i armen så jag börjar skrika hjääällp , haha , och några killar ba , ska vi ringa ambulans , hahaha , sen så går vi , så börjar en hund skälla aaaaass högt och jag hoppar till som fan , hahaha , så jag trillar på marken (a)
sen gick vi in på ica, och jag ska gå ner i splitt , hahaha , så går de förbi några kineser som ba ,  '' ooo, *och pekar på mig* , (prata kinesiska) hahaha, ni fattar nog inte :p
hhahah , sen började vi askuta & då trör en buss att vi ska med så den stannar och öppnar dörrarna & vi ba va? och springer vidare , hhahaha xd.
sen gick vi till föntänen och en kille ba 
- jag kan leka med dig i fontänen 
- nej , jag måste gå
- varför?
- ska äta , hejdå.
jäävla pervo (a)
sen häller elsa massa ramlösa på mig , så jag häller enu mera på henne , ahahah , bästa dagen :D <3
elsa nerdränkt i ramlösa (a) <3

Kommentarer
kommenterat har: Ezza

Höhöhöhö det var bäst :)<33

2010-06-09 @ 20:28:59

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0