N ' åker till grekland , men är jag förberädd ?

Tjenare sötnosar !
Imorgon klockan fyra åker jag till grekland , men jag vet inte om jag vill igentligen..
Fördelar :
♥ Jag kommer bli brun
♥ Jag åker lagom länge , en vecka
♥ Jag får min systemkamera
♥ Jag får träffa saknade morbror och min mormor (: .
♥ Vi ska bo vid havet .
nackdelar :
♥ Jag kommer inte ha så mycket kontakt me folk i sverige .
♥ Jag kommer inte kunna uppdatera så mycket .
♥ Jag kommer sakna ALLA sötnosar och läsare.
Det är svårt , fast de är flera fördelar en nackdelar , men de blir nog bra :).
De finns en person jag kommer sakna med en dom andra .
Slänger in en gammal gammal bild på saknade paulina :( ♥

Kommentarer
kommenterat har: Sara Andersson

jag ska också till grekland i morgon :)

2010-06-30 @ 15:34:58
URL: http://saraandersson.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0